MMM! Moriesbel's Muffin Mondays

Share & Join weblog for MMM! – Moriesbel's Muffin Mondays. Be sure not to miss one of these marvellous muffins. Join our Linkedin-group and check this weblog monthly ;)

December 14: Chocolate! Ginger!

Chocolate-Ginger Muffins
MONDAY, DECEMBER 14
The chocolate in this muffin instantly grabs you and puts you on a space ship. It tastes so deep and yet so gentle. Accompanied with soft and sweet ginger! Wow, what a combo this is.

It’s December, a month full of treats. Have this one unconditionally. I dare you. Can you resist the magic and love? Can you?

And they are BIG…

22 Comments

  fiederels wrote @

Mond…. water…. tand…… *zucht*

  Diana wrote @

Heeeeeeerlijk!!!! volgende week weer? ;-)

  Arjen wrote @

Zooooo.. lekker!

  Mac wrote @

Met de nog muffinresten in mijn mond en een luid oh en ah geroep, verlang ik al naar nog zo’n heerlijke muffin! Ik mag er vast twee vandaag!?! Toch? Ah toe?

  moriesbel wrote @

Ja JIJ mag er altijd 2! Of 3, 4, 5, 6, 7, 8., 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 of 24!

  Bob wrote @

Jah, volgende week weer. Dan is er vast een Islamitische maand voorbij.

  Marnix wrote @

Op een dag… Ik haat muffins met chocolade en gember die bovendien nog eens fantastisch smaken ook! Godmiljaar!

  moriesbel wrote @

Einde! #KabouterWesley

  Remco wrote @

nou maurice, je hebt je weer overtroffen hoor.

de donkere smaak van chocola, en die verrassende *knirpsj* tussen je kiezen als je ineens een stukje gember fijnkauwt en een speciale ‘spike’ vrijgeeft. alsof je klaa… oh, dat gaat misschien wat ver als het over eten gaat.

lekker dus :)

voor herhaling vatbaar.

  Diana wrote @

De tweede is nog lekkerder!!

  Bob wrote @

Dat geloof ik niet! Zo maar even testen.

  Robert wrote @

nadat mories vorige maand op eenzame hoogte was gekomen, vreesde ik voor een harde val deze maand. Niets is minder waar gebleken. Met het juiste gevoel voor de feestmaand die december is, heeft mories met zijn cholocade explosie met gember afterburners de pear& chocolate flake muffins met vlag en wimpel geëvenaard. Wat een genot!

  moriesbel wrote @

Tranen schieten tekort! :D

  fiederels wrote @

Niet geproefd, toch genoten. Virtuele muffins!

  moriesbel wrote @

En dat kán ook! #goedvoordelijn Ik ga deze wel vaker maken, dus waarschijnlijk ga je ze nog ‘n keer echt proeven! #concreet #IRL #beyondallmuffins #twitterenbuitentwitter xD

  fiederels wrote @

Ik verheug mij! Nu de laatste twitterloze loodjes… valt me zwaar zonder smokkeltweets via Moby.

  moriesbel wrote @

‘t Is verschrikkelijk! Vanaaf mijn ‘bevindingen’ op http://twexperiment.moriesbel.nl Ik vind ons wel knap hoor! :p #eenbeetjedewegkwijt

  fiederels wrote @

Wij zijn heel knap! Nog even doorgaan morgen op #Twexperiment? Eerste weer-twitteren-dag moet natuurlijk beschreven. Acute high? Koudwatervrees? Hartelijk welkom? Straks heeft niemand ons gemist…. #berenopdeweg ;)

  moriesbel wrote @

Daar zeg je wat! Ik denk dat ik niet vannacht ga starten maar misschien ook wel… #morgenvroegop Moet idd beschreven! Ik weet zeker dat er mensen zijn die ons gemist hebben. Toch denk ik dat een lawine van HierZijnWeWeerEuforie mogelijk irritatie oproept. Gots, wat moeilijk toch. Heb je het eindelijk glansrijk volbracht, krijg je zo iets… :)

  Marije wrote @

De muffin van 14 december was weer overheerlijk! Je proeft de potentie! :)

  Brendan wrote @

Mmmm… wanneer open je een koffieshop op de Eekholt?

  Karin wrote @

Trouwens een goede om eens te proberen (heb ik eerder zelf gemaakt): muffins met gedroogde cranberries en pure chocolade!
Heerlijk!
zo leuk wat er kan ontstaan uit de dingen die je toevallig in huis hebt.


Sorry, the comment form is closed at this time.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

